Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2016

Αλλάζαμε 👑👒🎩


"Να μην έρθεις...
Θα γινόσουν άλλος για να έρθεις 
Θα συμμορφωνόσουν στην αδυναμία που μου έχεις 
Θα ερχόσουν επειδή σε έφερνα εγώ
Μα εγώ...
Δεν σε ζήτησα απ' την έλλειψη σου 
Θέλησα τη θέλησή σου να με δεις 
Δεν απαίτησα πότε να έρθεις 
Από υποχρέωση στην αγάπη που μου έχεις
Πόσο μάλλον προσαρμοσμένος στο χατήρι μου.
Αν από μόνος σου ερχόσουν...
Θα ήσουν ήδη άλλος 
Δεν θα σε είχε καθοδηγήσει κανείς 
Η αλλαγή σου θα σε έκανε να 'ρθεις 
Θα ήταν επιλογή δική σου 
Δεν θα ήταν αφορμή δική μου η επιστροφή σου...

Ποτέ δεν πίστεψα τις αποφάσεις σου θα έπειθα
Τον τρόπο που θα ήθελα να με αγαπάς να σου οργανώσω
Ένα κίνητρο όμως το ήθελα να σου βρω 
Και μια ευγενική ευκαιρία πως μπορείς να με φροντίσεις 
Μήπως κοπάσει ο αέρας που μας απωθεί απ' την ενότητα.
Βάρδα μόνο να μην έρθεις....
Δεν άλλαζες μόνο εσύ τόσο καιρό να μου 'ρθεις 
Άλλαζα κι εγώ μαζί σου τόσο καιρό να σου φύγω
Και να που κάναμε κάτι μαζί 
Αλλάζαμε ο ένας για τον άλλον..."

Αλλάζαμε - Υρμηλίδα
👑👒🎩
#newbalance

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου